2014年3月14日星期五

北約克郡#9 Swinton Park城堡酒店

Swinton Park 喺北約克郡… 算係喺Yorkshire Dales 同 North York Moors 中間啦~

 Click here 睇多d Yorkshire Dales !


呢間酒店好正ga~

當日天氣好好,媽媽就去咗個城堡食英式下午茶,順手帶咗我去埋行吓佢個園地喇!



新增說明文字




個度好大架!有湖、有景、有河、有瀑布…




 




有獵食鳥(Bird of Prey)睇,嗰d鳥係用黎打獵架~ 有隻鷹好似唔鐘意我囉! d貓頭鷹又bearbear共喎!

又有綿羊同羊BB! 不過我吠佢地,佢地走… 而媽媽就急急腳同我走回頭路! (羊媽媽可以會為怕羊BB俾人蝦而發脾氣,會有危險,而農夫亦可以因為狗狗令羊擔心去用槍射狗狗)
仲有鹿鹿、兔仔、野雞、天鵝、鴨鴨等等!


喺觀鳥屋中看野雞















天鵝

唐羊

鹿



喺觀鳥屋中看野雞
羊B



行行行,有個棺材湖 (The Coffins Pond),附近仲有d石棺樣嘅石!好恐怖呀!!






媽媽食野個陣,我就係車度覺覺豬!之後又再行去河邊行!

Swinton Park Hotel ☆☆☆☆
位於北約克郡,有酒店、餐廳、水療、高爾夫場、廚藝學校等等
狗狗可以去園地,過夜要每狗每晚£25附加價。
p.s. 下午茶個鬆餅好好食呀!

沒有留言:

發佈留言